Krok po kroku, czyli jak to dokładnie działa?


Przed rezerwacją

Wybierz tryb

Oferujemy kilka trybów wypożyczenia. Zostały one krótko, ale ze szczegółami opisane w zakładce Oferta. Na początek przeczytaj ich opis i zdecyduj, z którego trybu chciałbyś/chciałabyś skorzystać. Jeżeli będzie to Twój pierwszy raz z VR-em możemy zagwarantować, że niezależnie od wyboru będziesz zadowolony/a. Wiemy to z naszego doświadczenia i opinii, które dostajemy od klientów przy odbieraniu urządzeń. Jeżeli natomiast VR jest Ci dobrze znany, nie będziesz miał/a problemów z wyborem. Prawdopodobnie dokładnie wiesz, czego szukasz.

Wyznacz miejsce

Aby czuć swobodę po nałożeniu okularów Oculus wyznacz na podłodze swojego mieszkaniu, pokoju lub biura powierzchnię o wymiarach co najmniej 1.5 metra x 1.5 metra. Pamiętaj, że podczas gry będziesz używał/a rąk, a więc w ich zasięgu nie mogą znajdować się żadne przedmioty, elementy wyposażenia wnętrz, czy meble. Grozi to nie tylko uszkodzeniem sprzętu, ale może również doprowadzić do kontuzji Twojej lub innych graczy.
Jeżeli zdecydujesz się na tryb DUAL, a więc rozgrywkę dwóch graczy jednocześnie musisz zaplanować takie ustawienie stanowisk zawodniczych, aby nie mieli oni najmniejszej możliwości zderzenia się żadnymi częściami ciała, ani uderzenia w przedmioty znajdujące się w pomieszczeniu.
Jeżeli zdecydujesz się na tryb SOLO STEAM, a więc wypożyczenie zestawu Oculus wraz z gamingowym laptopem – wyznacz miejsce, w którym będzie mógł on bezpiecznie znajdować się podczas rozgrywki.

Przygotuj internet

Niezależnie od wybranego trybu gry nasze zestawy potrzebują bezprzewodowego internetu WiFi. Jeżeli zdecydujesz się na konfigurację urządzenia przez naszego Asystenta Gry, przygotuj wcześniej hasło do domowej sieci.


Rezerwacja

Przez stronę www

Rezerwacji możesz dokonać za pośrednictwem naszej strony www przechodząc do zakładki Rezerwacja. Pierwszym krokiem jest wybór Oferty oraz Czasu wynajmu. To również na tym etapie decydujesz, czy chcesz, aby towarzyszył Ci Asystent Gry.
Pamiętaj, że zamawiając nasze urządzenia po raz pierwszy Asystent pomoże Ci zupełnie za darmo.
Następnymi informacjami, których potrzebujemy są data oraz godzina, o których mamy pojawić się u Ciebie z naszymi urządzeniami oraz adres, pod który mamy je dostarczyć. Na tym etapie nasz system weryfikuje dostępność terminu i urządzeń, a następnie prosi o dane kontaktowe. Potrzebujemy Twojego imienia i nazwiska, adresu e-mail, na który wyślemy potwierdzenie rezerwacji oraz numeru kontaktowego, z którego skorzystamy tylko w wyjątkowych okolicznościach.
Po złożeniu rezerwacji pozostaje Ci oczekiwanie na jej e-mailowe potwierdzenie z naszej strony. Zazwyczaj czas oczekiwania na potwierdzenie wynosi do 15 minut.

E-mailowo

Jeżeli w zakładce Oferta nie znalazłeś trybu, który spełniałby Twoje oczekiwania – skontaktuj się z nami e-mailowo. Na adres biuro@vigry.pl lub poprzez zakładkę Kontakt wyślij zapytanie, z krótkim opisem Twojego pomysłu. Najszybciej jak to możliwe przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.


Nadszedł ten moment – jesteśmy na miejscu

Szybki montaż

O umówionej godzinie nasz pracownik pojawi się pod wskazanym adresem. Jeżeli jesteś doświadczonym graczem wręczy Ci urządzenia i złoży życzenia udanej zabawy. Jeżeli natomiast potrzebujesz pomocy z konfiguracją, pomoże uruchomić urządzenie, wytłumaczy podstawowe zasady obsługi i ustawień, a kiedy uznasz, że Twoja wiedza jest wystarczająca zostawi Cię z VR-em sam na sam.

Pomoc w razie problemów

Jeżeli w czasie gry pojawi się problem, z którym nie będziesz mógł sobie poradzić sam możesz w dowolnym momencie skontaktować się z nami. Alarmowy numer telefonu znajduję się na naklejce przyklejonej na każdym urządzeniu oraz pudełku.

Płatność

Płatność odbywa się w momencie pozostawienia Cię z naszymi urządzeniami sam na sam. Przyjmujemy płatności gotówką oraz kartą kredytową. Zawsze mamy przy sobie terminal płatniczy.


Odbiór sprzętu

Koniec gry

Podobnie jak w przypadku wypożyczenia, nasz pracownik pojawi się pod Twoim adresem o wyznaczonej wcześniej godzinie, aby odebrać od Ciebie nasze urządzenia. Po błyskawicznej ocenie poprawności działania podziękuje za skorzystanie z oferty i pożegna się.

Informacja zwrotna

Zwrot sprzętu nie musi wcale oznaczać końca naszej wspólnej przygody. Zachęcamy do śledzenia naszych profili w mediach społecznościowych, zostawiania komentarzy i dzielenia się własnymi wrażeniami. Jeżeli cokolwiek podczas całego procesu wzbudziło Twoje wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Nami. Z pewnością wspólnie znajdziemy rozwiązanie niekorzystnej sytuacji.



FAQ

Czy można płacić kartą?

Tak, za zamówioną usługę, można płacić kartą lub gotówką przy odbiorze sprzętu.

Czy istnieje możliwość przedłużenia rezerwacji w trakcie jej trwania?

W przypadku gdy wiesz, że nie starczy Ci czasu, możesz skontaktować się z nami telefonicznie i jeśli będziemy mieli taką możliwość to z pewnością przedłużymy wynajem.

Nie grałem w VR czy jest to trudne?

Na początku VR może wydawać się czymś trudnym, ale z pewnością nasi asystenci pomogą Ci w tym i już po kilkunastu minutach będziesz śmiało potrafił sam sobie poradzić 🙂

Zamawiam na dwie godziny, kiedy liczony jest czas?

W przypadku zamówienia sprzętu bez asystenta, czas wynajmu liczymy od przekazania. Sprzęt który wynajmujemy, jest w pełni skonfigurowany i naładowany. Wystarczy go włączyć i już można cieszyć się grą!

Chciałbym wypożyczyć sprzęt w miejscu A a oddać w miejscu B.

Wystarczy wspomnieć o tym w komentarzu podczas składania zamówienia, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i ustali szczegóły co do odbioru sprzętu.

Sprzęt nie działa, co mam zrobić?

W przypadku pojawienia jakichkolwiek wad lub błędów, skontaktuj się z nami niezwłocznie a my zajmiemy się resztą 🙂